Kerkjaar 2017-18

Spesiale aanbod

Jou laaste kans om te bestel. Aanbod sluit 6 Oktober 2017.

Woord en fees – Preekstudie Advent 2017 – Koninkrykstyd 2018

Woord en fees

 

Preekstudie Advent 2017 – Koninkrykstyd 2018

AFSLAGPRYS: R280.00

GEWONE PRYS: R310.00 

Woord en fees – Advent 2017 tot Koninkrykstyd 2018 – is ʼn hulpmiddel vir die voorbereiding van eredienste en die ontwikkeling van preke. Dit volg die seisoene van die kerkjaar en maak gebruik van die teksrooster Revised Common Lectionary, Jaar A.

Woord en fees kan gebruik word saam met die ander publikasie in die reeks, naamlik Leesrooster vir lidmate.

BESKIKBAAR OKTOBER 2017

KOOP NOU >>

Leesrooster - Advent 2017 tot Koninkrykstyd 2018

Leesrooster vir lidmate 

 

Advent 2017 tot Koninkrykstyd 2018

AFSLAGPRYS: R80.00

GEWONE PRYS: R110.00

Nuwe ontwerp en aanslag

• Die fokus val nou meer op bruikbaarheid.

• Die bydraes is daarom baie meer kernagtig.

• Elke week se bydraes strek oor slegs 2 bladsye.

Leesrooster vir lidmate  – Advent 2017 tot Koninkrykstyd 2018 – volg die seisoene van die kerkjaar en maak gebruik van die erkende teksrooster Revised Common Lectionary, Jaar A. Dit moedig lesers aan om die feeste, gebruike en gewoontes van die kerkjaar te vier en te ervaar.

Leesrooster vir lidmate kan gebruik word saam met die ander publikasie in die reeks, naamlik Woord en fees.

BESKIKBAAR OKTOBER 2017

KOOP NOU >>

Vir meer inligting en bestellings, kontak asb vir BYBEL-MEDIA HANDEL by 0860 26 33 42 of .">.">. Besoek gerus ook ons webblad by bybelmedia.org.za

File Version Licence Size Added Hits

1 Samuel 15:34 - 16:1 - Vierde Sondag in Koninkrykstyd - 17 Junie 2018

1Samuel15 34-16-1Onthou, dit is belangrik dat kinders die Bybelverhale hoor. Jy kan die teks dramaties lees, uit ’n kindervriendelike Bybel lees, kinders kry om dit op te voer terwyl jy dit lees of ’n video van die Skriflesing wys, soos die ingeslote een uit die Jesus Storybook Bible. Daar is ook ’n volledige byeenkoms op grond van die Jesus Storybook Bible se vertelling van Dawid se salwing. Ons teks begin op 'n mismoedige noot. Koning Saul en profeet Samuel se weë skei. Dit gebeur omdat Saul se koningskap misluk. Saul is ongehoorsaam aan die Here se opdragte. Daarom is die Here spyt dat Hy Saul koning gemaak het, en Samuel profeteer dat die Here die koningskap van Saul wegneem. Hierdie skokkende gebeure laat Israel in 'n moeilike posisie. Saul is steeds koning, deur Samuel gesalf. Nou het Samuel aangekondig dat God teleurgesteld is en Saul as koning verwerp. Op die koop toe wil die Here 'n nuwe koning in Saul plek aanwys uit die geledere van Isai se seuns. Vanselfsprekend is Samuel skepties en vreesbevange. As Saul daarvan hoor, gaan die vonke spat. Die Here wil niks hoor nie. Samuel moet gaan met die versoek dat hy vir die Here 'n offer wil bring. God sal dan wys wat hy moet doen en wie hy tot koning moet salf. Samuel moet aangepor word om te doen wat die Here wil hê. Ons teks praat dus sterk oor leierskap, en oor die feit dat leiers aan God verantwoording verskuldig is. Trouens deur Hom aangestel word. Aangesien God konings in skaapwagters sien, moet ons stadig oor die klippe met ons oordele oor ander. Ons kan nie baie ver sien nie, en 'n mens kan nie 'n boek bloot op sy omslag beoordeel nie.

1 Samuel 15:34-16:1.ppt 943 KB Jun 12, 2018 05:18 Download 60
1 Samuel 15:34-16:1.pptx 816.7 KB Jun 12, 2018 05:17 Download 46
1 Samuel 15:34-16:1.doc 99 KB Jun 12, 2018 05:16 Download 143

1 Samuel 8:4-11, (12-15), 16-20, (11:14-15) - Derde Sondag in Koninkrykstyd - 10 Junie 2018

1Samuel8 4-20-11 14-15Jy kan die gedeelte met drie voorlesers in Familietyd voorlees (Samuel, verteller en die Here). Met ouer kinders kan jy ’n gesprek voer oor leierskap aan die hand van die profeet vs koning debat. Die preekriglyn werk met die hele hoofstuk sowel as ‘n gedeelte uit hoofstuk 11 waar vertel word hoe Saul toe as die eerste koning van Israel aangestel is. Die seun Samuel waarvan ons verlede week kennis geneem het, het met verloop van tyd ook self oud geword en 'n opvolgplan in werking gestel. Sy plan en dié van die volk het egter gebots. Hy het tot God gebid, maar die nuus gekry dat God besluit het dat aan die volk se versoek toegee moes word. God het die versoek as verwerping van God self beskou. Die uiteinde van hierdie proses was dat Saul as eerste koning van Israel in Gilgal bevestig is. Dit is 'n belangrike Skrifgedeelte om oor God as koning, oor die regering van God na te dink, en ook oor die manier hoe ons as God se volk lewe en die tipe leierskap waarmee ons werk. Nog dieper gaan dit oor God se besluit om se bereidheid om die pad met sy volk te stap selfs al staan hulle Hom teë. Uiteindelik oorweldig God se karakter selfs mense wat oënskynlik kies om eerder ander leiers te vertrou.

1 Samuel 8:4-20; 11:14-15.ppt 2.68 MB Jun 04, 2018 15:20 Download 79
1 Samuel 8:4-20; 11:14-15.pptx 1.82 MB Jun 04, 2018 15:19 Download 59
1 Samuel 8:4-20; 11:14-15.doc 116.5 KB Jun 04, 2018 15:18 Download 166

1 Samuel 3:1-10, (11-20) - Tweede Sondag in Koninkrykstyd - 3 Junie 2018

1Samuel3 1-20Dit is belangrik dat kinders die Bybel leer ken. Met narratiewe tekste soos hierdie, is dit goed om eerder net die teks op dramatiese manier te lees as om ‘n boodskappie te hê. Jy kan dit uit ‘n mooi kinderbybel lees. Of kry ‘n jong kind en oumens om die gedeelte op te voer terwyl iemand (dalk ‘n kind?) dit lees. Daar is ook ‘n skakel na ‘n oulike video van die teksgedeelte. "Die Woord van die Here is in daardie tyd min gehoor." Só begin ons teksgedeelte die verhaal vertel van hoe God 'n betroubare profeet en priester in Israel gevind en aangestel het. Dit was onstabiele tye. Die volk Israel het die beloofde land betree, maar daar was nie 'n vaste, sentrale gesag in die land nie. Dit was die tyd van die rigters. Die volk het die Here gedien, maar dan telkens afgedwaal en in ellende beland. Dan moes die Here 'n rigter aanwys om hulle weer op koers te kry. Vir 'n tyd het dinge dan weer glad verloop, tot die verval weer begin het. Met Samuel sou dit verander. Hy is profeet en priester van die Here in die oorgang van die Rigtertyd na die aanwys van Israel se eerste koning.

1 Samuel 3:1-20.ppt 901.5 KB May 29, 2018 08:46 Download 93
1 Samuel 3:1-20.pptx 826.38 KB May 29, 2018 08:45 Download 92
1 Samuel 3:1-20.doc 104 KB May 29, 2018 08:45 Download 210

Romeine 8:12-17 - Eerste Sondag in Koninkrykstyd; Drie-eenheidsondag - 27 Mei 2018

Romeine8 12-17aDaar is vyf uitstekende opsies vir Kindertyd: kerse en musiek met die oog op die Drie-Eenheid, erfstukke met die oog op ons hemelse erfenis, radio met die oog op ingestem wees op God, en ‘n ekstra PowerPoint oor aanneming. Die preekriglyn begin met ‘n meesleurende verhaal van aanneming deur pastoor Ronnie Stewart en sy vrou Krystal die stigters van Refugee Church. "Ons kan maar net lag oor God se sin vir humor," vertel Krystal. "Net die dag voor ons die seuntjies die eerste keer huis toe geneem het, het ek en Ronnie 'n diep gesprek gehad oor my volledige histerektomie na 'n vroeë kankerdiagnose. Ons was hartseer en moes vrede maak dat ons nie meer kinders sou kon hê nie." Toe gee God vir ons kinders. En vir die pragtige twee kinders liefdevolle ouers wat hulle aanneem en versorg. God doen aannemings. Trouens, volgens ons teks, is die aanneming tot kinders deur die werk van die Heilige Gees die hart van die evangelie van Jesus Christus.

Romeine 8:12-17.ppt 1.85 MB May 21, 2018 21:37 Download 114
Romeine 8:12-17.pptx 226.19 KB May 21, 2018 21:36 Download 93
Romeine 8:12-17.doc 115.5 KB May 21, 2018 21:35 Download 233

Johannes 15:26-27; 16:4b-15 – Pinksterfees – 20 Mei 2018

Johannes15 26 16 15Hierdie is ’n spesiale feesdiens. Kinders kan lekker deelneem as jy vooraf vlam-kleurige “streamers” maak van sagte lap wat aan ’n stokkie vasgemaak word. Laat die kinders (en ’n paar volwassenes) dit tydens die lofsang swaai. The Day When God Made Church deur Rebekah McLeod Huttois is ook ’n pragtige storieboek wat Pinkster verduidelik. Jy kan die hele boek lees by die skakel wat ons verskaf. Daar is ook ‘n mooi inkleurprent en ‘n voorbeeld van ‘n kort toneelstuk. Die preekriglyn sluit by die gedagte van Pinksterdag as die geboortedag van die kerk aan. Op 'n dag soos vandag dink mens aan 'n verskeidenheid tekste uit die Ou Testament wat hierdie wonder verwoord. Daar is die oesfees in die Pentateug. Daar is Esegiël se visioen van die beendere wat weer lewe kry. Daar is ook die Nuwe Testament se verdere besinning hieroor. Paulus raak liries in Romeine 8 oor die Gees wat ons bystaan. Dit gee vir ons ‘n konteks waarbinne ons die wonderlike boodskap van Johannes 15 kan hoor dat ons Trooster ons in die waarheid lei. Stephan Joubert skryf as volg: Saam met die Vader vorm die Seun en die Parakleet die hemelse eenheid wie se missie dit is om mense hier op aarde te verlos en deel te laat hê aan hierdie ewige Goddelike familieverwantskap. Die Johannes-evangelie noem drie aspekte van hierdie bemiddelende teenwoordigheid. Van die kerk word nou waar wat in die eerste plek van Jesus waar was. Jesus het uit die krag van die Heilige Gees geleef. Vanaf Pinksterfees word hierdie werklikheid ook vir die kerk – vir ons – beskikbaar.

Johannes 15:26 - 16:15.ppt 1.14 MB May 08, 2018 08:53 Download 125
Johannes 15:26 - 16:15.pptx 1.05 MB May 08, 2018 08:52 Download 106
Johannes 15:26 - 16:15.doc 118 KB May 08, 2018 08:51 Download 294

Handelinge 1:15-17, 21-26 – Sewende Sondag van Paastyd – 13 Mei 2018

Handelinge1 15-26Lees die fokusteks uit Die Nuwe Testament vir Kinders. Aangeheg is ’n ook woordsoek-speletjie. Ons teks speel af op die vooraand van die uitstorting van die Heilige Gees. Die dissipels wag in Jerusalem op die belofte van die Vader, die Heilige Gees. Deur die Heilige Gees sal hulle krag ontvang en sal hulle Jesus se getuies in Jerusalem en verder wees. Ons teks handel ook oor die verkiesing van Mattias om die plek van die verraaier Judas in die dissipelkring in te neem. Sommige van die temas en beredenering in die teks is vreemd vir moderne lesers. Deel daarvan is die beskrywing van Judas se grusame dood. Baie predikers wil eintlik hierdie vermelding liewers weglaat en dit nie in die erediens voorlees nie. Mens voel amper dit het 'n ouderdomsbeperking nodig. Moderne lesers kan wonder of van die beginsels en logika van die teks vandag nog op ons van toepassing is. Lukas doen hier moeite om vir ons te wys dat dié teks steeds van toepassing was en vandag nog is. Die Skrif vir hierdie eerste gelowiges was die Ou Testament. Dit moes verstaan word as betroubare getuie van God se werk in Jesus, en deur sy dissipels. Die verwysings vervul dus die rol om die ou verbond en die nuwe verbond aan mekaar te skakel. Daarin speel die Heilige Gees ‘n sentrale rol soos Hy die dissipels aan die hand van die Skrif hierdie spesifieke keuses laat maak. Daarom kan ons dieselfde doen met die Skrif vandag, ook soos dit aangevul is deur die Nuwe Testament.

Handelinge 1:15-26.ppt 1016 KB May 08, 2018 08:48 Download 81
Handelinge 1:15-26.pptx 884.64 KB May 08, 2018 08:47 Download 81
Handelinge 1:15-26.doc 164 KB May 08, 2018 08:46 Download 183

Handelinge 1:1-11 – Hemelvaart – 10 Mei 2018

Handelinge1 1-11cLees die verhaal uit ‘n kinder-vriendelike Bybel, dalk met behulp van dié video waarvan ‘n skakel ingesluit is. dié. Daar is nog ander kreatiewe hulpmiddels ingesluit waarmee jy die verhaal kan vertel. Die preekriglyn sluit by Lukas se evangelie aan en wys hoe alles wat Jesus gedoen en geleer het nou verder voortgesit sal word in die wyse waarop die Heilige Gees die apostels gaan lei en aan die kerk as geloofsgemeenskap gaan vorm gee. Vandag, wanneer ons Hemelvaartfees vier, word ons ook uitgedaag om na te dink oor ons reaksie op hierdie gebeure. Die versoeking is altyd daar om te reageer soos die dissipels aanvanklik reageer het: passief, deur op een plek te bly staan en nie te doen waarvoor hulle geroep is nie. Dalk is die grootste gevaar nie eers dat ons passief is nie, maar met die verkeerde goed besig is. Is ons dalk besig om die een of ander koninkryk op te rig wat nie in pas is met wat God vir ons wil nie, soos die dissipels gehoop het dat God Israel se koninkryk in daardie tyd sal herstel, maar Jesus hulle daarop gewys het dat dit nie vir hulle is om iets daarvan te weet nie? Ons is nie geroep om stil te staan, te spekuleer of om ander koninkryke te bou nie, maar juis om terug te keer na ons konteks (ons "Jerusalem"?), om daar en verder weg te getuig. Die troos is dat ons dit nie alleen doen nie. Dit is immers die verhaal van Handelinge dat Jesus nou deur sy Gees, in die kerk, steeds "doen en leer".

Handelinge 1:1-11.ppt 766 KB May 08, 2018 08:41 Download 96
Handelinge 1:1-11.pptx 648.82 KB May 08, 2018 08:40 Download 76
Handelinge 1:1-11.doc 94.5 KB May 08, 2018 08:39 Download 176

Johannes 15:9-17 – Sesde Sondag van Paastyd – 6 Mei 2018

Johannes15 9-17aLees die fokusteks uit Die Nuwe Testament vir Kinders en vertel dan die ingeslote pragtige storie van “Four Feet, Two Sandals” deur Karen Lynn Wiliams and Khadra Mohammed om die opdrag “wees lief vir mekaar” te illustreer. Die preekriglyn begin met die verhaal van Cameron Hollopeter, 19, wat 'n epileptiese aanval gekry terwyl hy vir 'n ondergrondse trein op 'n New Yorkse stasie gewag het. Aangesien sy liggaam buite beheer saamgetrek het, het hy van die platform op een van die treinspore geval, reg voor 'n aankomende trein. Wesley Autrey, 50, 'n konstruksie werker, het met sy twee dogters ook op die platform vir 'n trein gewag. Hy het gesien hoe Hollopeter val. Hy het op die spoor gespring en Hollopeter vasgegryp. Saam het die twee in die afvoersloot tussen die twee spore gerol. Millisekondes later het die trein bo-oor hulle gery. Wonderbaarlik is nie een van die twee mans beseer nie. Autrey is ryklik vir sy heldedaad beloon, maar hy het die hele tyd baie nederig oor die heldedaad gebly. "Dis eintlik niks," het hy gesê. "Ek het dit maar net gedoen omdat iemand dringend hulp nodig gehad het. Iemand moes tog help." Met sy onselfsugtige optrede roep hy Jesus se woorde in herinnering: "Niemand het groter liefde as dit nie: dat hy sy lewe vir sy vriende aflê"(13). Wat nog te sê om sy lewe op die spel te plaas vir iemand wat hy nie eers geken het nie. Ons weet ongelukkig nie of Wesley Autrey 'n Christen is nie. Dit is egter nooit "sommer niks" om jou lewe in liefdesdiens vir ander op die spel te plaas nie. As volgehoue lewenswyse is liefdesdiens iets wat uit die intieme gemeenskap met Vader, Seun en Heilige Gees in ons lewens gebore word.

Johannes 15:9-17.ppt 1.37 MB Apr 30, 2018 08:55 Download 108
Johannes 15:9-17.pptx 1.22 MB Apr 30, 2018 08:54 Download 76
Johannes 15:9-17.doc 110.5 KB Apr 30, 2018 08:54 Download 236

Johannes 15:1-8 – Vyfde Sondag van Paastyd – 29 April 2018

Johannes15 1-8Vertel die wonderlike storie van Basil die Wingerdloot. Wanneer Basil besef dat hy nie druiwe dra nie, probeer hy baie hard, steunend en kreunend – maar niks gebeur nie. Totdat die wingerdstok vir hom sê dat hy wat Basil is, net aan die wingerdstok verbind moet bly. Van toe af het Basil net op die wingerdstok gefokus – en heerlike druiwe gedra. Die hele verhaal met illustrasies sowel as ‘n skakel na ‘n video daarvan is ingesluit. Die preekriglyn sluit by een van die belangrikste vaardighede wat enige tuinier moet baasraak, snoeiwerk. Die redes daarvoor dek die tafel om hierdie beeld te gebruik om God se betrokkenheid by ons lewens toe te lig. In ons teks sê Jesus dat Hy die ware wingerdstok is op wie ons ingeplant word om so lewe te ontvang, terwyl sy Vader die landbouer is wat ons snoei sodat ons meer vrug kan dra.

Johannes 15:1-8.ppt 1.24 MB Apr 23, 2018 10:06 Download 130
Johannes 15:1-8.pptx 1.17 MB Apr 23, 2018 10:05 Download 98
Johannes 15:1-8.doc 105.5 KB Apr 23, 2018 10:05 Download 208

Psalm 23 - 22 April 2018 - Vierde Sondag van Paastyd - Goeie Herdersondag - Arbeidsondag

Psalm23Lees die gedeelte uit Johannes 10 soos in Die Nuwe Testament vir Kinders. Daar is ook ‘n aantal skakels na video’s, inkleurprente, en idees vir klein kindertjies. Die preekriglyn lei in met die verhaal van die bekende sanger Don Moen se loflied "God will make a way". Daarin bevestig hy God se versorgende teenwoordigheid in ons lewens. Die woorde het Don se bekende lied geword. Hy sou egter ook Psalm 23 kon resiteer, die pêrel van die Psalms. Twee metafore oorheers die psalm. Die Here word eers geteken as herder en later as gasheer. Psalm 23 is ‘n psalm vir die lewe . . . in 'n wêreld wat dikwels onvriendelik en vyandig is ... en wat vereis dat ons met geloofsvertroue moet leef.

Psalm 23.ppt 1.06 MB Apr 16, 2018 10:48 Download 132
Psalm 23.pptx 928.71 KB Apr 16, 2018 10:47 Download 99
Psalm 23.doc 108 KB Apr 16, 2018 10:46 Download 272

Handelinge 3:12-19 - 15 April 2018 - Derde Sondag van Paastyd

Handelinge3 12-19Jy kan die Skriflesing integreer met die familie-oomblik. Daar is ‘n paar skakels na ander hulpmiddels wat jy kan gebruik, video’s, aktiwiteite en inkleurprente. Die preekriglyn verwys terug na die radikale nuwe lewe en lewenswyse binne die gemeente van die Here waarvan Handelinge 2 vertel. Handelinge 3 vertel nou verder van die gemeente se aksie na buite. Versorging en opbou van die gelowiges na binne in is hoofstuk 2 aan die orde, die gemeente se missie na buite – "by die tempelpoort" – kry in hoofstuk 3 aandag. Ons teks is dus deel van 'n groter vertelling waarin die bedieningspatroon van die gemeente in Jerusalem oorvertel word. Die voortgang van die opgestane Jesus se bediening na die uitstorting van die Heilige Gees word vir ons duidelik. Een sentrale tema is: Beide opbou en uitreik geskied deur die krag van die Heilige Gees. Die gemeente wat in Christus nuut gemaak is, het 'n impak op die gemeenskap.

Handelinge 3:12-19.ppt 1.2 MB Apr 09, 2018 11:08 Download 145
Handelinge 3:12-19.pptx 1.11 MB Apr 09, 2018 11:07 Download 105
Handelinge 3:12-19.doc 115 KB Apr 09, 2018 11:06 Download 274

Johannes 20:19-31 - 8 April 2018 - Tweede Sondag van Paastyd

Johannes20 19-31bGebruik verskillende lesers om die skriflesing te dramatiseer. Die preekriglyn lei in met die Afrikaanse spreekwoord wat sê iemand is "'n ongelowige Tomas". Tomas was egter geen ongelowige nie. Hy was wel 'n twyfelaar. Twyfel speel 'n sentrale rol in Johannes 20:10-31, soos in elke gelowige se lewe. Twyfel skep onsekerheid by gelowiges oor hulle saligheid en oor die sekerheid van 'n lewe met God in ons wêreld. Geloofstwyfel is opsigself nie sonde nie. Die vraag is wat ons daarmee doen. Dit is ook nie 'n teken van 'n "minderwaardige" geloofsverhouding of van ongeloof nie. Trouens, geloof en twyfel loop hand aan hand. Gelowiges lewe in 'n wêreld waar God se liefde maklik versluier word deur ons daaglikse lewensomstandighede. Geloofstwyfel beïnvloed elke gelowige se verhouding met die Here op die een of ander stadium van die lewe. Vandag gesels ons oor die twyfel van menige gelowige vanweë die dag en tyd waarin ons leef. Twyfel veroorsaak dat gelowiges moedeloos word en dat hulle geloof in die spervuur beland. Dit lei onwillekeurig na onsekerheid oor wie God is en wat Hy sal doen as gelowiges twyfel. Uiteindelik kom hulle sekerheid rakende die ewige lewe ook in die gedrang. Ons kan egter nie net op twyfel konsentreer nie. Die teks gee ook hoop aan verwarde mense in 'n deurmekaar wêreld.

Johannes 20:19-31.ppt 1.01 MB Apr 01, 2018 06:16 Download 138
Johannes 20:19-31.pptx 929.62 KB Apr 01, 2018 06:15 Download 127
Johannes 20:19-31.doc 109 KB Apr 01, 2018 06:14 Download 286

Johannes 20:1-18 - 1 April 2018 - Paassondag

Johannes20 1-18aVir Familietyd kan die uitbeelding by die Oorsig gebruik word of die pragtige video uit die Jesus Storybook Bible gewys word óf die ingeslote voorbeeld van ’n regte paaseier gebruik word. Dit is vandag Paassondag en die kernboodskap van hierdie gedeelte is: Jesus het opgestaan! Hy het waarlik opgestaan! Paassondag beteken dat ons met hoop kan lewe. Hoop omdat die graf oop is. Hoop omdat die klip weggerol, die doeke opgevou en die graf leeg is. Hoop, want Jesus het opgestaan juis sodat mense wat dink dat hulle perfek is, en dit nie is nie, met hoop kan lewe. Ongelukkig verdwyn hierdie boodskap in ’n wêreld wat deur miswolke geteister word. Ons word daagliks deur miswolke verhinder om Jesus se oop, leë graf te sien. In plaas daarvan om hierdie boodskap van hoop te sien, sien ons hoe die regering se besluite Suid-Afrika se toekoms in gevaar stel. Dink maar aan die heersende politieke onsekerheid oor grond en eiendom. Opposisiepartye skarrel om munt hieruit te slaan, terwyl hulleself nie werklik alternatiewe bied nie. Ons sien korrupsie, nepotisme en die gevolge van die rommelstatus. Ons sien ons onvermoë om armoede, werkloosheid en rassisme aan te spreek. Ons sien plaasmoorde en hoe oppervlakkig sommige voorgestelde oplossings is. Ons sien hoe gewelddadig ons samelewing is, want mense sterf vir R10, ’n selfoon en ’n skootrekenaar. Maar ons sien ook hoe hooploosheid verdwyn as ons met ’n ander oog na die omstandighede kyk. Ons sien ons hoef nie bang te wees nie, want alles is nie verlore nie. Ons sien ’n toekoms te midde van bekommernisse. Ons sien in droë stoppellande sonder oes vooruitsigte, ’n plant met drie rooi blomme aan. Ons sien ’n leë graf, want Jesus het opgestaan. Ons sien weer lewe, want Hy lewe en daarom het ons hoop! Om dít te kan sien, moet ons anders kyk na die werklikheid. Nie om dit mis te kyk nie, maar om met geloofsoë daarna te kyk. Oë wat ’n leë graf sien omdat die Here opgestaan het en lewe. Dit het Maria gesien toe sy by die graf gekom het, ook Petrus en Johannes.

Johannes 20:1-18.ppt 855 KB Mar 26, 2018 11:06 Download 143
Johannes 20:1-18.pptx 769.79 KB Mar 26, 2018 11:05 Download 127
Johannes 20:1-18.doc 99.5 KB Mar 26, 2018 11:05 Download 252

Johannes 18:1-19:42 - 30 Maart 2018 - Goeie Vrydag

Johannes18 1 19-42Daar is nie ‘n Familietyd in hierdie preekriglyn nie. Vir die preek word aanbeveel dat die lang teksgedeelte ten volle in die erediens voorgelees word. Daar word dan kort gepreek waarin kortliks op Johannes se effe ander perspektief op die kruisverhaal in vergelyking met die eerste drie evangelies gefokus word. Terwyl die eerste drie evangelies baie sterk op die gewelddadigheid van die toneel fokus, bied Johannes 'n weergawe wat spreek van Jesus se gesag en beheer, selfs in die benouendste oomblikke op sy lydensweg. Johannes skets dus 'n toneel wat troos en bemoedig. Terwyl die wêreld in rep en roer is en die ergste dinge Jesus toeval, bly Hy triomfantelik. Hy wyk nie af van sy lydensweg nie. Met dit gesê, is daar egter die gevaar dat ons kan verdwaal in 'n ontvlugting van die werklike betekenis. Ons moet raaksien dat Johannes ons 'n verhaal bied om ons bewus te maak van die heil in die kruisdood van Jesus. 'n Verhaal van die sterwe van die Paaslam en die heil vir die wêreld. Dit is daarom 'n verhaal wat vertel van die medelye van die Seun van God met die wêreld in nood, eerder as 'n verhaal wat ons oproep om medelye te hê met die Seun van God wat ly en sterf. Die verskil is subtiel maar deurslaggewend! In 'n verrassende wending roep die verhaal volgelinge van die triomfantelike lydende Seun van God op om Hom te volg in sy lyding. Dit is immers deur Hom te volg, dat ons sal wees waar Hy is. Goeie Vrydag is daarom presies dit: 'n GOEIE Vrydag. Deur die vrywillige dood van die Goeie Herder wat sy lewe vrywillig vir sy skape aflê, het God die finale stryd oor die dood en boosaardigheid behaal; selfs waar dit lyk asof die boosaardigheid die oorhand het. Aan die hand van die Johannesevangelie is dit 'n dag om die triomfantelike verhoging van die Seun van God te herdenk. Ek wens jou daarom in sy Naam 'n Goeie Vrydag toe!

Johannes 18:1-19:42.ppt 941 KB Mar 26, 2018 10:49 Download 115


For DOWNLOAD is used JotLoader component © V. Kanich 2007-2009